torstai 17. lokakuuta 2013

Itkuvirsipostaus

Tiedättekö sen tunteen, että joskus on vain pakko saada valittaa? Että on vain pakko päästä purkamaan itseään? Minulla on se tunne nyt. Hiton Blogger, nimittäin. Blogger reistailee koko ajan. Onko kellään muulla ongelmia tämän kanssa? Minulla mikään ei nyt tunnu toimivan kunnolla tässä.

Voisin valittaa vielä siitä, että olen taas sairaana. Ihanaa saada kaikki mahdolliset taudit, mitkä nyt jylläävät tuolla koululla. Tuntuu kuin olisin tänään ollut mukana Selviytyjät-ohjelmassa. Lunta tuli aivan hillittömästi ja oli hirveä vastatuuli, kun yritin melkein viisi kilometriä vajaan neljänkymmenen asteen kuumeessa kotiin selviytyä. Ansaitsisin varmaan jonkun mitalin siitä suorituksesta. Mutta lumisade on silti kiva.

Jooh, eipä minulla muuta. Piti vain päästä valittamaan. Luen muuten tällä hetkellä Safiirinsineä enkä voi edes sanoin kuvailla, kuinka paljon kyseisestä kirjasta pidän. Olen melkein lopussa ja päivittelen viikonlopun aikana siitä sitten enemmän. Kerron myös muista suunnitelmistani.

2 kommenttia:

  1. Minullakin on ongelmia Bloggerin kanssa. Sain taistella ihan kunnolla, että sain muutaman edellisen postauksen julkaistua ja en jostain syystä pysty ollenkaan päivittämään yhtä sivupalkissa olevaa kenttää. -_-

    Blogger on toiminut minulla hyvin ennen tätä, joten nyt ärsyttää todella paljon. Toivottavasti blogin reistailut eivät ole pitkäikäisiä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla ongelmat ilmenevät esikatseluikkunoiden jumittumisessa enkä voi kirjoittaa suoraan tekstiä, koska rivivälit heittelevät ja fonttikoko vaihtelee mielivaltaisesti. Joudun aina vääntämään html-koodeja, että teksti on tasaista ja fontti pysyisi samana. Sitten postauksien päivittäminen ja muokkaaminen on ollut todella vaikeaa, koska Blogger ei jostain syystä hyväksy html-koodausta jos sen yrittää kirjoittaa keskelle tekstiä. Toivottavasti nämä ongelmat olisivat vain väliaikaisia kun meinaa mennä välillä todella hankalaksi tämän käyttö :\

      Poista

Jaa mietteesi!